7 Şubat 2008 Perşembe

Plazma #4 - Amatör Bilgisayar Kültürü Dergisi

Duyuru metnini aynen yazıyorum, evet tembelim :)


"Herkese merhaba,

Uzun bir aradan sonra, "Amatör Bilgisayar Kültürü" dergisi Plazma, dördüncü sayısıyla tekrar karşınızda. Hemen gidip Plazma sayfasından yeni sayıyı (tabii ki ücretsiz olarak) indirebilirsiniz. Bilgisayar ile ilgili amatör hobilerin tamamını, klasik ve modern bütün platformlarda, adım adım kapsama alanına almaya çalışan derginiz, yeni ve eski pekçok yazardan, pek çok kaliteli yazıyla dolu dolu huzurunuza geliyor. Sonraki sayı çıkana kadar dergiyi okuyup bitiremeyebilirsiniz bile

Şu an itibariyle Pdf versiyonunu, yüksek çözünürlüklü kapak grafiğini (dergisini yazıcıdan bastırıp elinde okumak isteyen okuyucularımız için) ve bonus dosyaları içeren zip paketini indirebilirsiniz. Bir hafta içinde online versiyonuna da web sitemizden ulaşabiliyor ve internet yazılımınız ile okuyabiliyor olacaksınız.

Plazma ekibi olarak bu çok emek verdiğimiz sayıyı gururla beğeninize sunuyoruz.
5 Şubat 2008
http://plazma.tr-demoscene.info
Nightlord"

3 yorum:

Ahmet Kamil Keleş dedi ki...

Dolu dolu bir dergi olmuş, ellerinize sağlık.

Okurken canım Commodore 64 çekti.

deniz dedi ki...

İçtenlikle tüm katkıda bulunanların eline sağlık demek istiyorum. Birşeyi bilmek ayrı, yazıya geçirip paylaşabilmek ise apayrı şeyler, ve gerçekten oldukça meşakkatli bir iş olan bu ikincisini arkadaşlar hakkıyla yerine getirmişler.

Ragnor dedi ki...

Efenim tebriklerinizi Plazma ekibi adına kabul ediyorum, teşekkürler.