11 Nisan 2007 Çarşamba

Oyunları Anlamak

Merhabalar, bu yazım biraz kısa olacak. Sizinle internette rastladığım 4 küçük animasyonu paylaşmak istiyorum.

Understanding Games: Episode 1
Understanding Games: Episode 2
Understanding Games: Episode 3
Understanding Games: Episode 4


Understanding Games adlı bu animasyon serisi eğlenceli bir anlatım ile oyunların temelindeki mekanikleri inceleyip en basitinden en kompleksine doğru giderek bir bilgisayar oyununun nasıl olması gerektiğini anlatıyor. Kesinlikle izlemelisiniz. Bu arada kusura bakmayın animasyonlar ingilizce. Ama bu konuda yapabileceğim bişey yok.

1 yorum:

Ahmet Kamil Keleş dedi ki...

Gerçekten çok güzellermiş. Özellikle interaktivite ve mini oyunlarla yapılan anlatım beni şaşırttı, "animasyon serisi" deyince ben daha azını bekliyordum.
Benim için faydalı olduğunu sölyeyebilirim; bir oyunda hedef belirtmenin gerekliliği gibi bazı temel noktaları bana tekrar hatırlattı bu Understanding Games serisi.