7 Mayıs 2007 Pazartesi

GameX

24-27 Mayıs tarihlerinde İstanbul'da Intel ve Level dergisinin sponsorluğunda Intel GameX adında bir oyun fuarı düzenlenecek. Genel olarak oyunculara hitap edecek bir fuar olmasına rağmen, biz geliştiricilerin de ilgisini çekebilecek bir etkinlik içermekte. Oyun Tasarım Atölyesi adı altında biz oyun geliştiricilerini bir araya getirecek bir etkinlik de fuara dahil. Ben (Ragnor) orada olacağım, gelebilen arkadaşlarımız da orada olacak ve sizi de orda görmek istiyoruz.

3 yorum:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Oyun atölyesinde cuma ve cumartesi günleri konuşma yapacakmışsın ragnor. Gördüğümde hem sevindim hem de üzüldüm; zira ben gelemiyorum İntel GameX'e. Aslında gelemeyenler için video olsa, bütün konuşmaları izleyebileceğimiz. Çok güzel olurdu ama olmayacak gibi. Neyse kolay gelsin şimdiden :)

Ragnor dedi ki...

Sağol, sadece Cuma günü konuşmam vardı, ardarda iki konuşmamı yaptım (ara verdim tabi :)) ve bitti. Ama sonuç pek iç açıcı değildi, hem kendi blog'umda hem de buraya yazıyorum detayları oradan okuyabilirsin.

Ragnor dedi ki...

sa