21 Mart 2007 Çarşamba

Ben de!

Herkese merhaba,

Mortiis'in yazısından sonra bir tane de benim yazmam gerektiğini düşündüm ve bu satırları yazmaya koyuldum. Bu yazıyı daha çok kendimi biraz tanıtmaya ayırmak istiyorum. Adım veya soyadım yok, sürekli kullandığım bir nickim de. F harfiyle başlayan herhangi bir nicki kullanabilirsiniz beni çağırırken.

Uzun süredir bilgisayarları programlamak ile ilgileniyorum. Bir dönem bu konuyla mesleki anlamda ilgilenmek isterken artık böyle bir ilgim bulunmamakta. Tamamen hobi olarak bakmaktayım. Yıllarca kullandıktan sonra artık bilgisayarların benim için amaç değil araç olduğuna karar verdim. Şu anda aktif bir Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama bölümü öğrencisi olmam ilginç bir tezattır.

Bilgisayarları programlamak için -bence en iyi yol olan C/C++ ve çeşitli ASM konularında oldukça uğraştım. Fizik motorları tasarlamak ama yapacak vakti bulamamak en büyük hobilerimden biridir. Pek çok yarım bıraktığım projem vardır. O yüzden "şunları şunları yaptım" diyemiyorum kolayca. Zaman içinde ortaya çıkacaktır zaten hepsi.

Bilgisayar oyunlarıyla da oldukça ilgili ama haklarında o kadar da bilgili olmadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. En sevdiğim oyun türleri RPG ve RTS'dir. RPG demişken FRP'ye değinmemek olmaz. Arkadaşlar ile bir odaya kapanıp saatlerce FRP yapmayı çok az aktivite ile değişirim. O yüzden oyun yapımı konusunda vereceğim bir öncelik olursa RPG'den yana kullanmayı düşünürüm.

Neyse, şimdilik yazmak istediklerim bu kadar. Umarım siteye sık sık yazılar gönderilir. Ben şahsen yazı yazacak vakti pek bulamıyorum ama özellikle yaratmak için çaba sarfeceğim. Siz de katkılarınızı esirgemeyin, tekrar merhaba.

Hepimiz amatörüz!

Hiç yorum yok: