19 Mart 2007 Pazartesi

İlk mesaj benden...

Herkese selamlar,

Burada konuk yazar olmama rağmen ilk mesajı yazma onuruna sahip durumdayım :)
Daha doğrusu ortalığı boş buldum denebilir.Kimse mesaj yazmayınca fırsattan istifade edeyim dedim.

Şimdi biraz kendimden bahsedeyim sizlere; Ben, Sarper "Mortiis" Şoher veya eski oyunyapimi.org üyelerinin tanıdığı şeklimle "Nomax", kendimi bildim bileli oyun yapımına ilgi duymuş bir Blitz3d programcısıyım.İlk olarak 93 yılında Klik'n'Play adlı oyun yapım programı ile oyun yapımına başladım.Sonradan halflife için haritalar ve ufak tefek modlar yaptım.Bir süre Visual Basic ve ardından C++ çalıştıktan sonra en kolay ve hızlı yol olarak Blitz3d'yi keşfettim.Üç yıldır Blitz3d kullanıyorum.

Bu zaman içerisinde pek çok amatör çalışmam oldu.Bunların arasında henüz 2 ay önce yapımını tamamladığım ilk ticari projem olan TRT-Labirent'ten Kaçış da bulunmakta. (Cumartesileri 9-10 arası TRT1 de izleyebilirsiniz.) Umarım ilerleyen zamanlarda burada da projelerimle alakalı yer işgal edeceğim.

Burada, projelerimin yanısıra, indiegame piyasasından, oyun yapımı ile alakalı konulardan da bahsetmeyi umuyorum.Indie oyun incelemeleri ve satış tekniklerini anlattığım konular da yazma ihtimaller dahilinde arkadaşlar.Umarım severek okur ve faydalanırsınız.Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok: